2017. december 6., szerda

Ferroelektrika VH-1 elektromos hajsütővas - 70-es évek vége

Ebben a bejegyzésben egy mind a mai napig működő elektromos hajsütővasat mutatok be, mely a 70-es évek óta használatban van.

Ferroelektrika VH 1 elektromos hajsütővas

A Ferroelektrika Szövetkezet Magyarország egyik legismertebb elektromos termék gyártója volt az időszakban. Szinte nem volt olyan háztartás, ahol valamely termékük, jellemzően hajszárítójuk ne lett volna fellelhető. A hajsütővas többször is elnyerte a Kiváló Áruk Fóruma kitüntetést (vagyis meghosszabbították). A képekre kattintva, azok nagyobb méretben is megjelennek.



A doboz hátoldala a műszaki adatokkal


A hajsütővas sorozatszáma: 43196

Ferroelektronika VH 1 elektromos hajsütővas




Az akkoriban elterjedt Müflex csatlakozó

1 megjegyzés:

  1. Tiszteletem. Juhász Kornél vagyok. Nekünk van ilyen hajsütőnk, ami pici gyerek korom óta megvan. Nagyon örülök, hogy mind a mai napig sikerült megőrizni. Mivel egy nagyon régi emléktárgy és még működik is, meg nagyon szeretjük egymást édesanyámmal, semmiért sem adnék túl ezen a készüléken. Megnéztem a gyártóját, mert kíváncsi voltam rá, honnan származik. Így tudtam utánanézni a Googlén. Nagyon hálás vagyok, hogy régen tudtak időt álló elektromos gépeket gyártani. Lassan fél évszázada megvan. Nincs ehhez fogható a világon. Matuzsálem kort megélt. Kár, hogy ekkorát változott a világ, hogy már a gyártóknak nem céljuk, hogy a termékeik ilyen hosszú életkort megéljenek.

    VálaszTörlés