2012. július 2., hétfő

Luxus-Karossen kvartett - 1977

Ezzel a paklival nagy szerencsém volt. Az blogra felkerülő kártyák közül az egyetlen amellyel nem rendelkeztem gyerekkoromban, csak később került hozzám. Egészen pontosan kb egy éve vettem egy használtcikk telepen, ahol német import cuccot lehet válogatni. Kerek 100 forintot fizettem érte, de akkor még nem tudtam, hogy egy '77-es paklihoz jutottam.

A hazánkban kevésbé ismert német ASS cég főleg a hetvenes években dobott a piacra jó minőségű autós kártyákat. Ez a pakli a Blitz Trumpf szériából származik, 3259/3 sorozatszámon jött ki. Van egy testvérszériája is, különböző autókkal, valamint más Blitz Trumpf autóval.

A 10cm x 6,5 cm-es lapok szépen rendezettek, a képek élesek, és sok az információ.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése