2012. július 19., csütörtök

Retro podcast első próbaadás - Modern népmesék

A 100. bejegyzésre valami különlegessel készültem. Úgy gondoltam, hogy a blogot kiegészítem egy internetes rádióadással, melyben személyes élményeket, a 80-as évekre jellemző érzéseket, hangulatokat osztok majd meg személyesen és meghívott vendégek segítségével.

Az első adás amolyan próbaadás, szívesen várok észrevételeket, ötleteket, esetleg kritikákat a megjegyzésekbe.

Íme magyarország első retro-podcastjának kíséleti adása:


A fájl innen is letölthető:

retro podcast első adás - mp3 (6,2 mb)


1 megjegyzés:

  1. hELLÓ! tÖK JÓ VOLT HALLANI HOGY VAN ILYEN RÁDIÓADÁS!! A MONDOTTAKKAL TELJESEN EGYETÉRTEK ÉS AZONOSULOK VELÜK. EDDIG NEM TUDTAM HOGY AZ A NEVE ENNEK, HOGY "PODCAST", EHHEZ HASONLÓT MI IS CSINÁLTUNK (ÉN ÉS EGY CIMBORÁM) NEMRÉG:
    http://www.youtube.com/watch?v=m6JadWlNvOg
    ÉS
    http://www.youtube.com/watch?v=6BAKenEvyo8
    A ROHADEEK@CITROMAIL.HU-RA A TÖBBI ADÁS (HA LÉTEZIK MÉG) LINKJEIT SZÍVESEN FOGADOM!

    VálaszTörlés